מי אנחנו ומה אנחנו עושים

​עולם הנגינה היא חברה צעירה ונמרצת המתמחה באיתור ויבוא של מותגים בצמיחה וכן מותגים צעירים של כלי נגינה וציוד אודיו מקצועי, אשר צוברים פופולאריות בחו"ל ומקבלים הכרה מציבור הצרכנים, בשל האיכויות והחדשנות המאפיינים אותם, וכן בשל יחס מצויין של תמורה-לכסף (value for money).

החברה הוקמה מתוך הכרות רבת שנים עם התעשייה ומודעות לשינויים המשמעותיים אשר מתרחשים בשווקים ובהרגלי הצריכה בשנים האחרונות. הצרכן הישראלי כבר אינו מסתפק בהיצע המוגבל של המותגים הותיקים והמוכרים בארץ, והוא מחפש יצרנים נוספים אשר עשויים לקלוע טוב יותר לצרכים ול"סאונד האולטימטיבי" שכל אחד מאיתנו – יוצרים, נגנים, זמרים ואנשי סאונד – מחפש.

יצרנו קשרי ייצוג ויבוא עם יצרנים מבטיחים ובעלי יכולת מוכחת, שלהם בסיס לקוחות גדול וצומח במהירות, אשר מהווים מובילי שוק מתוך החברות הצעירות והמתפתחות. כיום אנו מייצגים ומשווקים בישראל 17 מותגים נהדרים ואנחנו מזמינים אתכם להכיר אותם יותר דרך האתר וכמובן לבוא לנסות אותם בפועל בנקודות המכירה.

כי באמת, צריך "לשמוע כדי להאמין"!

מדוע אנחנו מתמקדים במותגים צעירים\צומחים

חברה צעירה אשר מעוניינת להצליח ולהפוך למותג מבוקש תספק מוצרים טובים יותר מהמוצרים המקבילים (ברמת המחיר) של חברות ותיקות, כדי להיות אלטרנטיבה אטרקטיבית.

בנוסף לכך, רוב החברות החדשות מנהלות דרך המדיה החברתית תקשורת רציפה וקשובה עם קהל הלקוחות שלהן – מה שמאפשר להן פיתוח מוצרים מתאימים לשוק, הרחבת ההיצע בתדירות גבוהה, ושיפור מתמיד ותכוף של המוצרים.

מודל נוסף של בחירת מותגים מבוסס על תופעה חדשה שאנו עדים לה והיא התפתחות התעשייה המוסיקלית במדינות מזרח אירופה. בעוד שיצרנים ממערב אירופה וארה"ב נאלצים לעיתים קרובות להפנות חלק מהייצור שלהם למזרח הרחוק כדי להקטין עלויות, חברות במזרח אירופה נהנות מכוח עבודה איכותי וזול (יחסית) ומשפע של חומרי גלם מקומיים המאפשרים יצור כלי נגינה וציוד אודיו ברמה אירופאית אך בעלויות מופחתות משמעותית.

ראובן מלמד

reuvenבוגר ביה"ס לסאונד של יואב גרא, טכנאי קול ומוסיקאי, חוזר בתשובה ותיק המכיר היטב את מאפייני המגזרים השונים בארץ, את תרבותם וצרכיהם, פעיל בפורומים של מוסיקאים ואנשי תעשיה ומודע לצרכים של אנשי המקצוע בארץ, מתוך צורך אישי ערך חקרי שוק ארוכים ויסודיים בתחומי כלי הנגינה והציוד המקצועי, מתוך הידע שצבר נוצרה ההזדמנות להקים את העסק.